فاب دیزاین

ساخت وبلاگ

مبلمان یکی از اصلی‌ترین وسایل در چیدمان خانه ها به شمار می‌آید. امروزه در اکثر خانه ها مبلمان مختلفی در قسمت پذیرایی و اتاق نشیمن خانه ها وجود دارد. مبل ها در طراحی ها و رنگ های مختلف موجود هستند که افراد بنابر نوع دکوراسیون منزل و سلیقه خود اقدام به خرید مبل سلطنتی می‌نمایند. خرید مبل سلطنتی باعث می‌شود تا فضای خانه شیک‌تر و باشکوه‌تر به نظر بیاید. در هنگام خرید انواع مبلمان باید به نکات مهمی مثل متریال استفاده شده در ساخت مبل و استحکام مبل توجه نمود.

برخی دیگر از انواع مبل کلاسیک و، مدرن و راحتی در بازار موجود هستند که این نوع مبلمان نیز مشتریان خاص خود را دارند. سایر مبلمان باکیفیت و با طراحی خاص نیز موجود هستند ولی باید با توجه به نوع کاربری که نیاز دارید انتخاب و خرید شود. بنابراین شناخت وبژگی مبل های باکیفیت باعث می‌شود تا خریدی بهتر و راحت‌تر داشته باشید. در این مقاله به بررسی انواع مبلمان می‌پردازیم تا با ویژ؛ی هر یک از آنها آشنا شوید.

انواع مبلمان - مبل سلطنتی

از پرطرفدارترین انواع مبلمان، مبل سلطنتی است که ظاهر بسیار باشکوه و زیبایی دارد. در خرید مبل سلطنتی توجه نمایید که از متریال های باکیفیت ساخته شده باشد. مبل‌های سلطنتی بیشتر در قسمت پذیرایی منازل قرار می‌گیرد که شکوه خاصی به دکوراسیون خانه می‌دهد. در ساخت این نوع مبلمان نسبت به سایر انواع مبلمان از الیاف بیشتری استفاده شده است. خانه های با فضای کوچتر بعتر است که از مبلمان سلطنتی استفاده نکنند چرا که موجب اشغال فضای زیادی از خانه می‌شود. در عوض انتخاب این مبلمان برای خانه های با فضای بزرگتر بسیار ایده‌آل است.

ویژگی‌ مبلمان سلطنتی

همانطور که گفتیم در بین انواع مبلمان ،‌طراحی مبلمان سلطنتی بسیار خاص و زیباتر است. قسمت اصلی که باعث متفاوت بودن این نوع مبلمان شده است،‌ تاج مبل می‌باشد که منبت کاری های زیبایی بر روی آن صورت می‌گیرد. چوب پایه و دسته‌های مبل نیز طراحی ویژه‌ای دارند و تناژ طلایی که دارند مبل را بسیار زیباتر نشان می‌دهد.

انواع مبلمان - مبلمان مدرن

اگر به دنبال تغییر در فضای خانه و دکوراسیون خود هستید مبلمان مدرن یمی از بهترین انواع مبلمان است که ظاهری مدرن و جذاب دارد. این نوع مبلمان زمانی که در کتار سایر وسایل دکوراسیون مثل کاناپه ها قرار می‌گیرد فضایی بسیار دلنشین ایجاد می‌نماید. مبلمان مدرن به دلیل نظمی که در فضای خانه ایجاد می‌نمایند بسیار خاص هستند. مبل های مدرن برای استفاده در اتاق خواب‌ها و نشیمن قرار داده می‌شود. مبلمان مدرن نیز از پارچه های بسیاری در ساخت آن استفاده شده است.

ویژگی مبل مدرن

در بین انواع مبلمان می‌توان گفت که مبل مدرن از راحت‌ترین نوع مبلمان است که حس آرامش خوبی به شما می‌دهد. ارتفاع و عرضی مبل‌های راحتی به گونه‌ای طراحی شده است که حتی در هنگام استفاده طولانی مدت نیز آسیبی به کمر و پا وارد نمی‌شود. طراحی ویژه این نوع مبلمان باعث شده است تا گودی کمر پوشانده شود و فشار زیادی به آن وارد نشود.

انواع مبلمان - مبل کلاسیک

در بین انواع مبلمان انتخاب مبلمان ساده می‌تواند زیبایی بی‌نظیری در دکوراسیون خانه ایجاد نماید. مبلمان کلاسیک یکی از انواع مبلمان ساده و شیک است که همواره یکی از انتخاب های افراد برای محیط های اداری و تشریفاتی بوده است. دلیل خاص بودن این مبلمان ار می‌توان منبت کاری های فوق العاده‌ای دانست که بر روی آن کار شده است. همچنین یکی دیگر از فاکتورهای زیبایی در این مبلمان، پارچه‌های باکیفیت و با نقش و نگارهای زیبا است که ظاهری متفاوت به مبل داده است. قیمت مبلمان کلاسیک در مقایسه با سایر مبلمان می‌تواند بالاتر باشد.

ویژگی‌ مبل کلاسیک

در ساخت مبلمان کلاسیک در مقایسه با سایر مبلمان از چوب های باکیفیت‌تری استفاده می‌شود. همچنین این چوب ها هنگام منبت کاری بر روی مبل تراشیده می‌شوند و زیبایی مبل را دوچندان می‌سازند. طراحی مبل های کلاسیک خاص‌تر از انواع مبلمان دیگر است. پارچه های با نقش و نگار های زیبا نیز یکی دیگر از ویژگی های مبل کلاسیک است.

فاب دیزاین...
ما را در سایت فاب دیزاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : abaws fabdesign بازدید : 152 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 11:36

مبلمان از وسایل مورد نیاز در هر خانه‌ای به شمار می‌رود که موجب راحتی بیشتر در هنگام نشستن می‌شود. همچنین مبل یکی از ارکان اصلی در دکوراسیون خانه ها می‌باشد که در خرید مبل باکیفیت باید دقت بسیاری نمود. اما همواره این سوال برای افراد مختلف پیش می‌آید که چه نوع مبلی بخریم؟ مبل یاکیفیت کدام است و چه ویژگی‌هایی دارد؟ انتخاب مبل باکیفیت باید با توجه به عوامل مختلفی مثل نوع دکوراسیون خانه، نوع استفاده از مبلمان و ... صورت می‌گیرد که هر کدام از این فاکتورها باید در هنگام خرید مبل باکیفیت در نظر گرفته شود. این مقاله از فروشگاه دکوراسیون داخلی فاب دیزاین به شما کمک خواهد کرد تا مبلمان مناسب با سبک سلیقه و دکوراسیون خانه خود را بهتر بشناسید و خریدی مطمئن داشته باشید، پس با ادامه مطلب همراه ما باشید.

نوع دکوراسیون خانه

می‌توان گفت مهم‌ترین عامل در خرید مبل باکیفیت توجه به سبک دکوراسیون خانه و یا فضایی است که مبلمان در آنجا قرار می‌گیرد. انتخاب نوع مبل متناسب با دکوراسیون خانه فضای داخلی خانه را بسیار زیباتر و شیک‌تر نشان می‌دهد. در عوض عدم توجه به این موضوع باعث ایجاد تضادی ناخوشایند در محیط خانه می‌شود. به طور مثال اگر از سبک‌های مینیمال و فضای ساده استفاده می‌نمایید مبلمان سلطنتی می‌تواند انتخابی مناسب در خرید مبل باکیفیت باشد. در هنگام خرید حتما به سایر وسایلی که همراه با مبلمان در دید هستند مثل انواع لوستر و وسایل دکوری توجه نمایید.

اندازه مبل و فضای خانه

قبل از خرید مبل باکیفیت باید فضای قرارگرفتن مبل را در نظر بگیرید. انتخاب مبلمان با ندازه مناسب می‌تواند علاوه بر زیبایی فضای خانه را نیز بزرگتر نشان دهد. در عوض انتخاب مبلمان بزرگ و با اندازه نامناسب فضا را بیش از حد شلوغ می‌نماید. بهتر است از مبلمان با دسته های بزرگ برای خانه ها و فضای بزرگتر و مبلمان با دسته های کوچکتر برای خانه های با فضای کوچکتر استفاده شود. انتخاب مبل باکیفیت وابسته به متراژ و اندازه فضای قرار گرفتن مبل است.

پارچه مناسب برای مبل

مبلمان از وسایلی هستند که تا سال‌ها می‌توان از آن استفاده نمود به شرطی که در هنگام خرید مبل باکیفیت به پارچه مبل نیز توجه شود. اگر می‌خواهید مبلمان خود را برای مدت ها استفاده کنید حتما مبلمان با پارچه های باکیفیت مثل پارچه های نخی و کتان خریداری نمایید. پارچه هایی را انتخاب کنید که مقاوم به لکه هستند و خیلی زود کثیف نمی‌شوند.

رنگ مبلمان در خرید مبل باکیفیت

همانطور که در دکوراسیون خانه نیز اشاره کریدم، نوع مبلمان باید با محیط خانه همخوانی داشته باشد و تضاد نامناسبی بین آنها ایجاد نگردد. رنگ مبلمان از موضوعات مهم دیگر در خرید مبل باکیفیت است. اگر فضای خانه به صورت رنگ های گرم است می‌توانید مبلمان با رنگ بژ، کرمی و یا قارچی انتخاب نمایید. اگر هم به صورت رنگ های سرد است، مبلمان خاکستری و زغالی انتخاب های مناسبی خواهند بود.

خرید مبل باکیفیت - ساختار و اسکلت مبل

ساختار و اسکلت مبل مقاومت مبل را نشان می‌دهند. پس اگر به دنبال خرید مبل باکیفیت هستید که دوام و ماندگاری خوبی داشته باشد حتما ساختار مبل را بررسی نماییدو مبل هایی که ساختار آنها با میخ های پرچی به هم محکم شده است دارای دوام و مقاومت خوبی هستند. مبل هایی که در ساختارشان از چشب استفاده شده است، مقاومت لازم را ندارند.

مبل باکیفیت را از کجا بخریم؟

بعد از خواندن مطالب بالا در رابطه با خرید مبل باکیفیت و نکات مهم در خرید مبل باید به دنبال محل مناسب برای خرید مبل باشیم. مبل باکیفیت مبلی است که ویژگی های فوق را دارا باشد و خیال شما را آسوده سازد. در فروشگاه دکوراسیون داخلی فاب دیزاین می‌توانید انواع مبلمان استیل، مبلمان راحتی و ... مشاهده نمایید . پس از بررسی محصول اقدام به خرید مبل باکیفیت نمایید.

فاب دیزاین...
ما را در سایت فاب دیزاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : abaws fabdesign بازدید : 160 تاريخ : شنبه 7 اسفند 1400 ساعت: 16:01